Object

Title: TECHNOLOGIE I NARZĘDZIA INTERNETOWE W SŁUŻBIE MOTORYZACJI - ANALIZA WYBRANYCH PRZYPADKÓW

Abstract:

W artykule podjęto próbę zasadności wykorzystania współczesnych technologii internetowych przez przedsiębiorstwa związane z rynkiem motoryzacyjnym. W części pierwszej zostaną przedstawione definicje niezbędne do prawidłowego określenia i analizy wspomnianych technologii. Następnie zostaną zaprezentowane przykłady zastosowań narzędzi internetowych używanych na rynku motoryzacyjnym przez takie podmioty jak: koncerny motoryzacyjne (w postaci marek pojazdów), hurtownie motoryzacyjne oraz warsztaty samochodowe. W ostatniej części, oprócz podsumowania, zostanie przedstawiona refleksja nad możliwymi scenariuszami przyszłych zastosowań narzędzi internetowych przez podmioty z rynku motoryzacyjnego.

Date issued:

2017-09-30

Electronic Issue Date:

2017-09-30

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1045 ; doi:10.37055/nsz/129409 ; oai:editorialsystem.com:article-129409

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129409

License:

click here to follow the link

Starting page:

17

Ending page:

28

Volume:

12

Issue:

3

Journal:

NSZ

Keywords:

Internet technology ; Internet tools ; automotive market

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1192

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information