W artykule podjęto próbę zasadności wykorzystania współczesnych technologii internetowych przez przedsiębiorstwa związane z rynkiem motoryzacyjnym. W części pierwszej zostaną przedstawione definicje niezbędne do prawidłowego określenia i analizy wspomnianych technologii. Następnie zostaną zaprezentowane przykłady zastosowań narzędzi internetowych używanych na rynku motoryzacyjnym przez takie podmioty jak: koncerny motoryzacyjne (w postaci marek pojazdów), hurtownie motoryzacyjne oraz warsztaty samochodowe. W ostatniej części, oprócz podsumowania, zostanie przedstawiona refleksja nad możliwymi scenariuszami przyszłych zastosowań narzędzi internetowych przez podmioty z rynku motoryzacyjnego.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1045 ; doi:10.37055/nsz/129409 ; oai:editorialsystem.com:article-129409
Internet technology ; Internet tools ; automotive market
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1192
Edition name | Date |
---|---|
TECHNOLOGIE I NARZĘDZIA INTERNETOWE W SŁUŻBIE MOTORYZACJI - ANALIZA WYBRANYCH PRZYPADKÓW | May 12, 2025 |
DZIWULSKI Jacek HARASIM Wiesław
Dziwulski Jacek Harasim Wiesław
Harasim Wiesław DZIWULSKI Jacek
HARASIM Wiesław DZIWULSKI Jacek
HARASIM Wiesław DZIWULSKI Jacek
Piątek Radosław
Harasim Wiesław Dziwulski Jacek Wyrwisz Joanna