TECHNOLOGIE I NARZĘDZIA INTERNETOWE W SŁUŻBIE MOTORYZACJI - ANALIZA WYBRANYCH PRZYPADKÓW
Creator:DZIWULSKI Jacek ; PIĄTEK Radosław ; HARASIM Wiesław
Abstract:W artykule podjęto próbę zasadności wykorzystania współczesnych technologii internetowych przez przedsiębiorstwa związane z rynkiem motoryzacyjnym. W części pierwszej zostaną przedstawione definicje niezbędne do prawidłowego określenia i analizy wspomnianych technologii. Następnie zostaną zaprezentowane przykłady zastosowań narzędzi internetowych używanych na rynku motoryzacyjnym przez takie podmioty jak: koncerny motoryzacyjne (w postaci marek pojazdów), hurtownie motoryzacyjne oraz warsztaty samochodowe. W ostatniej części, oprócz podsumowania, zostanie przedstawiona refleksja nad możliwymi scenariuszami przyszłych zastosowań narzędzi internetowych przez podmioty z rynku motoryzacyjnego.
Date issued: Electronic Issue Date: Identifier:doi:10.37055/nsz/129409 ; oai:editorialsystem.com:article-129409
Electronic ISSN: Print ISSN: Publisher ID: License: Starting page: Ending page: Volume: Issue: Journal: Keywords: