Object structure
Title:

TECHNOLOGIE I NARZĘDZIA INTERNETOWE W SŁUŻBIE MOTORYZACJI - ANALIZA WYBRANYCH PRZYPADKÓW

Creator:

DZIWULSKI Jacek ; PIĄTEK Radosław ; HARASIM Wiesław

Abstract:

W artykule podjęto próbę zasadności wykorzystania współczesnych technologii internetowych przez przedsiębiorstwa związane z rynkiem motoryzacyjnym. W części pierwszej zostaną przedstawione definicje niezbędne do prawidłowego określenia i analizy wspomnianych technologii. Następnie zostaną zaprezentowane przykłady zastosowań narzędzi internetowych używanych na rynku motoryzacyjnym przez takie podmioty jak: koncerny motoryzacyjne (w postaci marek pojazdów), hurtownie motoryzacyjne oraz warsztaty samochodowe. W ostatniej części, oprócz podsumowania, zostanie przedstawiona refleksja nad możliwymi scenariuszami przyszłych zastosowań narzędzi internetowych przez podmioty z rynku motoryzacyjnego.

Date issued:

2017-09-30

Electronic Issue Date:

2017-09-30

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129409 ; oai:editorialsystem.com:article-129409

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129409

License:

click here to follow the link

Starting page:

17

Ending page:

28

Volume:

12

Issue:

3

Journal:

NSZ

Keywords:

Internet technology ; Internet tools ; automotive market

×

Citation

Citation style: