Object structure
Title:

ANALIZA ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW W ZAKRESIE ZRÓWNOWAŻONEJ DZIAŁALNOŚCI BIZNESOWEJ ORGANIZACJI

Creator:

KURZAK-MABROUK Anna

Abstract:

Idea zrównoważonego rozwoju opiera się na trzech ładach: ekologicznym, społecznym i ekono­micznym. Kluczowym zadaniem wszystkich organizacji jest umiejętne realizowanie działań w tych trzech obszarach, albowiem jedynie wówczas możliwe będzie zbudowanie wieloletniej strategii, która umożliwi efektywny rozwój organizacji. Artykuł składa się z części teoretycznej i praktycznej. W części teoretycz­nej wyjaśniono, czym jest zrównoważony rozwój oraz zrównoważona działalność biznesowa generująca zrównoważone produkty. W część praktycznej opisano, w jaki sposób konsumenci odbierają sprawne wprowadzanie w życie działań z zakresu zrównoważonego rozwoju w organizacjach.

Date issued:

2017-09-30

Electronic Issue Date:

2017-09-30

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129418 ; oai:editorialsystem.com:article-129418

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129418

License:

click here to follow the link

Starting page:

149

Ending page:

162

Volume:

12

Issue:

3

Journal:

NSZ

Keywords:

Sustainable development ; consumer ; organization

×

Citation

Citation style: