Idea zrównoważonego rozwoju opiera się na trzech ładach: ekologicznym, społecznym i ekonomicznym. Kluczowym zadaniem wszystkich organizacji jest umiejętne realizowanie działań w tych trzech obszarach, albowiem jedynie wówczas możliwe będzie zbudowanie wieloletniej strategii, która umożliwi efektywny rozwój organizacji. Artykuł składa się z części teoretycznej i praktycznej. W części teoretycznej wyjaśniono, czym jest zrównoważony rozwój oraz zrównoważona działalność biznesowa generująca zrównoważone produkty. W część praktycznej opisano, w jaki sposób konsumenci odbierają sprawne wprowadzanie w życie działań z zakresu zrównoważonego rozwoju w organizacjach.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1046 ; doi:10.37055/nsz/129418 ; oai:editorialsystem.com:article-129418
zrównoważony rozwój ; konsument ; organizacja
12 maj 2025
12 maj 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1193
Nazwa wydania | Data |
---|---|
ANALIZA ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW W ZAKRESIE ZRÓWNOWAŻONEJ DZIAŁALNOŚCI BIZNESOWEJ ORGANIZACJI | 12 maj 2025 |