Obiekt

Tytuł: ANALIZA ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW W ZAKRESIE ZRÓWNOWAŻONEJ DZIAŁALNOŚCI BIZNESOWEJ ORGANIZACJI

Abstrakt:

Idea zrównoważonego rozwoju opiera się na trzech ładach: ekologicznym, społecznym i ekono­micznym. Kluczowym zadaniem wszystkich organizacji jest umiejętne realizowanie działań w tych trzech obszarach, albowiem jedynie wówczas możliwe będzie zbudowanie wieloletniej strategii, która umożliwi efektywny rozwój organizacji. Artykuł składa się z części teoretycznej i praktycznej. W części teoretycz­nej wyjaśniono, czym jest zrównoważony rozwój oraz zrównoważona działalność biznesowa generująca zrównoważone produkty. W część praktycznej opisano, w jaki sposób konsumenci odbierają sprawne wprowadzanie w życie działań z zakresu zrównoważonego rozwoju w organizacjach.

Data wydania:

2017-09-30

Data wydania elektronicznego:

2017-09-30

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1046 ; doi:10.37055/nsz/129418 ; oai:editorialsystem.com:article-129418

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129418

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

149

Strona końcowa:

162

Tom:

12

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

zrównoważony rozwój ; konsument ; organizacja

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1193

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji