W artykule opisano różne wskaźniki służące do oceny innowacji: produktowych, procesowych, organizacyjnych i marketingowych, za pomocą których można także zmierzyć zakres i sprawność procesu innowacji, nakłady na innowacje, korzyści ekonomiczne i współpracę w realizacji działalności innowacyjnej. Drugą część artykułu stanowi studium przypadku polskiej firmy produkcyjnej i analiza wskaźników jej działalności innowacyjnej, dotyczących produktów, procesu badawczo-rozwojowego, zbierania pomysłów, patentów, nakładów na innowacje i wdrażania innowacji procesowych.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1056 ; doi:10.37055/nsz/129413 ; oai:editorialsystem.com:article-129413
innowacje ; wskaźniki ; przedsiębiorstwo
12 maj 2025
12 maj 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1203
Nazwa wydania | Data |
---|---|
POMIAR INNOWACYJNOŚCI Z PERSPEKTYWY PRZEDSIĘBIORSTWA | 12 maj 2025 |