Obiekt

Tytuł: POMIAR INNOWACYJNOŚCI Z PERSPEKTYWY PRZEDSIĘBIORSTWA

Abstrakt:

W artykule opisano różne wskaźniki służące do oceny innowacji: produktowych, procesowych, organizacyjnych i marketingowych, za pomocą których można także zmierzyć zakres i sprawność procesu innowacji, nakłady na innowacje, korzyści ekonomiczne i współpracę w realizacji działalności innowacyjnej. Drugą część artykułu stanowi studium przypadku polskiej firmy produkcyjnej i analiza wskaźników jej działalności innowacyjnej, dotyczących produktów, procesu badawczo-rozwojowego, zbierania pomysłów, patentów, nakładów na innowacje i wdrażania innowacji procesowych.

Data wydania:

2017-09-30

Data wydania elektronicznego:

2017-09-30

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1056 ; doi:10.37055/nsz/129413 ; oai:editorialsystem.com:article-129413

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129413

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

83

Strona końcowa:

94

Tom:

12

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

innowacje ; wskaźniki ; przedsiębiorstwo

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1203

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji