POMIAR INNOWACYJNOŚCI Z PERSPEKTYWY PRZEDSIĘBIORSTWA
Twórca: Abstrakt:W artykule opisano różne wskaźniki służące do oceny innowacji: produktowych, procesowych, organizacyjnych i marketingowych, za pomocą których można także zmierzyć zakres i sprawność procesu innowacji, nakłady na innowacje, korzyści ekonomiczne i współpracę w realizacji działalności innowacyjnej. Drugą część artykułu stanowi studium przypadku polskiej firmy produkcyjnej i analiza wskaźników jej działalności innowacyjnej, dotyczących produktów, procesu badawczo-rozwojowego, zbierania pomysłów, patentów, nakładów na innowacje i wdrażania innowacji procesowych.
Data wydania: Data wydania elektronicznego: Identyfikator:doi:10.37055/nsz/129413 ; oai:editorialsystem.com:article-129413
ISSN elektroniczny: ISSN drukowany: Identyfikator wydawcy: Licencja: Strona początkowa: Strona końcowa: Tom: Wydanie: Czasopismo: Słowa kluczowe: