Obiekt

Tytuł: MOŻLIWOŚCI ROZWOJU KREATYWNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI – ZNACZENIE OTOCZENIA SPOŁECZNEGO I NOWYCH TECHNOLOGII

Abstrakt:

W artykule przeprowadzono analizę problemu rozwoju kreatywności i innowacyjności. W pierwszej jego części dokonano próby opisania kreatywności i innowacyjności oraz ukazania zależności między nimi. Położono nacisk na dwa ważne obecnie dla kreatywności czynniki: otoczenie społeczne i nowe technologie. Następnie opisano oddziaływanie otoczenia społecznego na kreatywność oraz edukacji na kształtowanie pozytywnych postaw wobec twórczości. W części końcowej zwrócono uwagę na pozytywne i negatywne konsekwencje cyfryzacji.

Data wydania:

2017-09-30

Data wydania elektronicznego:

2017-09-30

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1058 ; doi:10.37055/nsz/129415 ; oai:editorialsystem.com:article-129415

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129415

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

107

Strona końcowa:

119

Tom:

12

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

psychologia zarządzania ; psychologia twórczości ; kreatywność ; innowacyjność

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1205

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji