W artykule przeprowadzono analizę problemu rozwoju kreatywności i innowacyjności. W pierwszej jego części dokonano próby opisania kreatywności i innowacyjności oraz ukazania zależności między nimi. Położono nacisk na dwa ważne obecnie dla kreatywności czynniki: otoczenie społeczne i nowe technologie. Następnie opisano oddziaływanie otoczenia społecznego na kreatywność oraz edukacji na kształtowanie pozytywnych postaw wobec twórczości. W części końcowej zwrócono uwagę na pozytywne i negatywne konsekwencje cyfryzacji.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1058 ; doi:10.37055/nsz/129415 ; oai:editorialsystem.com:article-129415
psychologia zarządzania ; psychologia twórczości ; kreatywność ; innowacyjność
12 maj 2025
12 maj 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1205
Nazwa wydania | Data |
---|---|
MOŻLIWOŚCI ROZWOJU KREATYWNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI – ZNACZENIE OTOCZENIA SPOŁECZNEGO I NOWYCH TECHNOLOGII | 12 maj 2025 |
GURMIŃSKA Katarzyna
GURMIŃSKA Katarzyna MISZCZAK Marta