Struktura obiektu
Tytuł:

MOŻLIWOŚCI ROZWOJU KREATYWNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI – ZNACZENIE OTOCZENIA SPOŁECZNEGO I NOWYCH TECHNOLOGII

Twórca:

GURMIŃSKA Katarzyna

Abstrakt:

W artykule przeprowadzono analizę problemu rozwoju kreatywności i innowacyjności. W pierwszej jego części dokonano próby opisania kreatywności i innowacyjności oraz ukazania zależności między nimi. Położono nacisk na dwa ważne obecnie dla kreatywności czynniki: otoczenie społeczne i nowe technologie. Następnie opisano oddziaływanie otoczenia społecznego na kreatywność oraz edukacji na kształtowanie pozytywnych postaw wobec twórczości. W części końcowej zwrócono uwagę na pozytywne i negatywne konsekwencje cyfryzacji.

Data wydania:

2017-09-30

Data wydania elektronicznego:

2017-09-30

Identyfikator:

doi:10.37055/nsz/129415 ; oai:editorialsystem.com:article-129415

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129415

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

107

Strona końcowa:

119

Tom:

12

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

psychologia zarządzania ; psychologia twórczości ; kreatywność ; innowacyjność

×

Cytowanie

Styl cytowania: