Object

Title: MOŻLIWOŚCI ROZWOJU KREATYWNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI – ZNACZENIE OTOCZENIA SPOŁECZNEGO I NOWYCH TECHNOLOGII

Abstract:

W artykule przeprowadzono analizę problemu rozwoju kreatywności i innowacyjności. W pierwszej jego części dokonano próby opisania kreatywności i innowacyjności oraz ukazania zależności między nimi. Położono nacisk na dwa ważne obecnie dla kreatywności czynniki: otoczenie społeczne i nowe technologie. Następnie opisano oddziaływanie otoczenia społecznego na kreatywność oraz edukacji na kształtowanie pozytywnych postaw wobec twórczości. W części końcowej zwrócono uwagę na pozytywne i negatywne konsekwencje cyfryzacji.

Date issued:

2017-09-30

Electronic Issue Date:

2017-09-30

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1058 ; doi:10.37055/nsz/129415 ; oai:editorialsystem.com:article-129415

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129415

License:

click here to follow the link

Starting page:

107

Ending page:

119

Volume:

12

Issue:

3

Journal:

NSZ

Keywords:

psychology management ; psychology of creativity ; creativity ; innovation

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1205

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information