Object

Title: A METAPHORICAL DESCRIPTION OF ORGANIZATION IN THE MANAGEMENT AND MARKETING OF SERVICE COMPANIES

Abstract:

Celem artykułu jest wskazanie znaczenia metafor w opisie działalności przedsiębiorstwa oraz prezentacja wybranych metafor znajdujących zastosowanie w zarządzaniu i marketingu przedsiębiorstw usługowych ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw medialnych. W opracowaniu wykorzystano metodę analizy literatury. W treści zaprezentowano pojęcie metafor i ich rolę w organizacjach, typologię metafor oraz przykłady ich wykorzystania w przedsiębiorstwach usługowych oraz medialnych, w szczególności koncentrując się na metaforach teatru i orkiestry. W artykule wskazano również ograniczenia stosowania metafor. Słowa kluczowe: zarządzanie, marketing usług, metafory, przedsiębiorstwa medialne.

Date issued:

2016-12-20

Electronic Issue Date:

2016-12-20

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1118 ; doi:10.37055/nsz/129369 ; oai:editorialsystem.com:article-129369

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129369

License:

click here to follow the link

Starting page:

27

Ending page:

36

Volume:

11

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

network organizations ; management of the network ; clusters ; dairy industry

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1265

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information