Struktura obiektu
Tytuł:

METAFORYCZNY OPIS ORGANIZACJI W ZARZĄDZANIU I MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH

Twórca:

BOGUSZEWICZ-KREFT Monika ; KREFT Jan

Abstrakt:

Celem artykułu jest wskazanie znaczenia metafor w opisie działalności przedsiębiorstwa oraz prezentacja wybranych metafor znajdujących zastosowanie w zarządzaniu i marketingu przedsiębiorstw usługowych ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw medialnych. W opracowaniu wykorzystano metodę analizy literatury. W treści zaprezentowano pojęcie metafor i ich rolę w organizacjach, typologię metafor oraz przykłady ich wykorzystania w przedsiębiorstwach usługowych oraz medialnych, w szczególności koncentrując się na metaforach teatru i orkiestry. W artykule wskazano również ograniczenia stosowania metafor. Słowa kluczowe: zarządzanie, marketing usług, metafory, przedsiębiorstwa medialne.

Data wydania:

2016-12-20

Data wydania elektronicznego:

2016-12-20

Identyfikator:

doi:10.37055/nsz/129369 ; oai:editorialsystem.com:article-129369

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129369

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

27

Strona końcowa:

36

Tom:

11

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

zarządzanie ; marketing usług ; metafory ; przedsiębiorstwa medialne

×

Cytowanie

Styl cytowania: