Object

Title: BUILDING TRUST IN THE SHARING ECONOMY ON SOCIAL PLATFORMS

Abstract:

Model gospodarki współdzielenia staje się coraz bardziej popularny na całym świecie. Jest to związane z bardziej efektywnym wykorzystaniem zasobów poprzez dzielenie się, pożyczanie i wymianę dóbr ekonomicznych wśród nieznanych osób, a tym samym jest w punkcie zmiany zachowań konsumentów w kierunku „dzielenia zamiast posiadania”. Celem niniejszego artykułu jest próba określenia, jakie mechanizmy budowania zaufania występują na platformach oferujących usługi współdzielenia. Badania empiryczne zostały przeprowadzone w celu zbadania mechanizmów, które funkcjonują.

Date issued:

2016-12-20

Electronic Issue Date:

2016-12-20

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1121 ; doi:10.37055/nsz/129389 ; oai:editorialsystem.com:article-129389

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129389

License:

click here to follow the link

Starting page:

287

Ending page:

302

Volume:

11

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

sharing economy ; building trust ; social platforms

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1268

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information