Obiekt

Tytuł: BUDOWANIE ZAUFANIA W GOSPODARCE WSPÓŁDZIELENIA NA PLATFORMACH SPOŁECZNYCH

Abstrakt:

Model gospodarki współdzielenia staje się coraz bardziej popularny na całym świecie. Jest to związane z bardziej efektywnym wykorzystaniem zasobów poprzez dzielenie się, pożyczanie i wymianę dóbr ekonomicznych wśród nieznanych osób, a tym samym jest w punkcie zmiany zachowań konsumentów w kierunku „dzielenia zamiast posiadania”. Celem niniejszego artykułu jest próba określenia, jakie mechanizmy budowania zaufania występują na platformach oferujących usługi współdzielenia. Badania empiryczne zostały przeprowadzone w celu zbadania mechanizmów, które funkcjonują.

Data wydania:

2016-12-20

Data wydania elektronicznego:

2016-12-20

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1121 ; doi:10.37055/nsz/129389 ; oai:editorialsystem.com:article-129389

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129389

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

287

Strona końcowa:

302

Tom:

11

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

ekonomia współdzielenia ; budowanie zaufania ; platformy społeczne

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1268

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji