Object structure
Title:

BUILDING TRUST IN THE SHARING ECONOMY ON SOCIAL PLATFORMS

Creator:

SOŁEK-BOROWSKA Celina ; THELEN Yannik

Abstract:

Model gospodarki współdzielenia staje się coraz bardziej popularny na całym świecie. Jest to związane z bardziej efektywnym wykorzystaniem zasobów poprzez dzielenie się, pożyczanie i wymianę dóbr ekonomicznych wśród nieznanych osób, a tym samym jest w punkcie zmiany zachowań konsumentów w kierunku „dzielenia zamiast posiadania”. Celem niniejszego artykułu jest próba określenia, jakie mechanizmy budowania zaufania występują na platformach oferujących usługi współdzielenia. Badania empiryczne zostały przeprowadzone w celu zbadania mechanizmów, które funkcjonują.

Date issued:

2016-12-20

Electronic Issue Date:

2016-12-20

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129389 ; oai:editorialsystem.com:article-129389

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129389

License:

click here to follow the link

Starting page:

287

Ending page:

302

Volume:

11

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

sharing economy ; building trust ; social platforms

×

Citation

Citation style: