Obiekt

Tytuł: METAFORYCZNY OPIS ORGANIZACJI W ZARZĄDZANIU I MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH

Abstrakt:

Celem artykułu jest wskazanie znaczenia metafor w opisie działalności przedsiębiorstwa oraz prezentacja wybranych metafor znajdujących zastosowanie w zarządzaniu i marketingu przedsiębiorstw usługowych ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw medialnych. W opracowaniu wykorzystano metodę analizy literatury. W treści zaprezentowano pojęcie metafor i ich rolę w organizacjach, typologię metafor oraz przykłady ich wykorzystania w przedsiębiorstwach usługowych oraz medialnych, w szczególności koncentrując się na metaforach teatru i orkiestry. W artykule wskazano również ograniczenia stosowania metafor. Słowa kluczowe: zarządzanie, marketing usług, metafory, przedsiębiorstwa medialne.

Data wydania:

2016-12-20

Data wydania elektronicznego:

2016-12-20

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1118 ; doi:10.37055/nsz/129369 ; oai:editorialsystem.com:article-129369

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129369

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

27

Strona końcowa:

36

Tom:

11

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

zarządzanie ; marketing usług ; metafory ; przedsiębiorstwa medialne

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1265

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji