Obiekt

Tytuł: TECHNOLOGIE I NARZĘDZIA INTERNETOWE W SŁUŻBIE MOTORYZACJI - ANALIZA WYBRANYCH PRZYPADKÓW

Abstrakt:

W artykule podjęto próbę zasadności wykorzystania współczesnych technologii internetowych przez przedsiębiorstwa związane z rynkiem motoryzacyjnym. W części pierwszej zostaną przedstawione definicje niezbędne do prawidłowego określenia i analizy wspomnianych technologii. Następnie zostaną zaprezentowane przykłady zastosowań narzędzi internetowych używanych na rynku motoryzacyjnym przez takie podmioty jak: koncerny motoryzacyjne (w postaci marek pojazdów), hurtownie motoryzacyjne oraz warsztaty samochodowe. W ostatniej części, oprócz podsumowania, zostanie przedstawiona refleksja nad możliwymi scenariuszami przyszłych zastosowań narzędzi internetowych przez podmioty z rynku motoryzacyjnego.

Data wydania:

2017-09-30

Data wydania elektronicznego:

2017-09-30

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1045 ; doi:10.37055/nsz/129409 ; oai:editorialsystem.com:article-129409

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129409

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

17

Strona końcowa:

28

Tom:

12

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

technologia internetowa ; narzędzia internetowe ; rynek motoryzacyjny

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1192

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji