Obiekt

Tytuł: CZAS WOLNY JAKO DETERMINANTA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW

Abstrakt:

Czas wolny jest istotnym elementem stylu życia człowieka, który wyraża się w jego świato­poglądzie, celach, dążeniach życiowych i aspiracjach, jak również na płaszczyźnie przejawianych przez niego zachowań oraz działań rynkowych. Współcześnie czas wolny jest zasobem wysoko cenionym. Jest wartością samą w sobie, pozostającą w niedoborze, stąd tak ważne jest zarówno umiejętne wygospoda­rowanie, jak i satysfakcjonujące spożytkowanie czasu wolnego. Czas wolny to czas, w którym jednostka może zaspokajać swoje potrzeby, oddając się różnym zajęciom w sposób pozbawiony przymusu, czy będzie to odpoczynek, rozrywka, rozwój lub bezinteresowne kształcenie się, czy też dobrowolne uczestniczenie w życiu społecznym po uwolnieniu się od obowiązków zawodowych, rodzinnych i społecznych. Niniejsze opracowanie skupia się na problematyce zachowań konsumentów w czasie wolnym. Głównym jego celem jest próba pokazania związku czasu wolnego z konsumpcją, sposobów spędzania czasu wolnego przez konsumentów oraz determinant wyboru określonych form aktywności.

Data wydania:

2017-09-30

Data wydania elektronicznego:

2017-09-30

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1047 ; doi:10.37055/nsz/129419 ; oai:editorialsystem.com:article-129419

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129419

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

163

Strona końcowa:

173

Tom:

12

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

czas wolny ; konsumpcja ; zachowania konsumentów

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1194

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji