Object

Title: ACTIVITY OF YOUNG CONSUMERS ON THE INTERNET IN FREE TIME

Abstract:

Internet, który nazywamy „nowym medium” czy „hipermedium”, jest wszechobecny w życiu młodego konsumenta. Jest on wykorzystywany przez młodzież w różnych celach i dla zaspokojenia różnych potrzeb. Celem artykułu jest zaprezentowanie aktualnego stanu wiedzy na temat stosowania tego medium przez młodzież w czasie wolnym oraz jej postaw przy korzystaniu z Internetu. W opracowaniu wykorzystano dane wtórne, które pozwoli scharakteryzować czas wolny, a także aspekty związane z jego zagospodarowaniem przez młodych konsumentów. Wykorzystano tematyczne pozycje książkowe oraz opracowania dotyczące charakterystyki współczesnego pokolenia Z. Dla zilustrowania podjętych rozważań odwołano się do badań własnych mających na celu określenie form aktywności, które są podejmowane przez młodych konsumentów w czasie wolnym w sieci, a także ich przekonań związanych z użytkowaniem Internetu. Badania zostały przeprowadzone w maju 2019 roku w jednym z warszawskich zespołów szkół na Bemowie. Badaniami objęto 80. uczniów klas III gimnazjum oraz klas ósmych. W badaniach zastosowano metodę sondażu diagnostycznego. Badania miały charakter pilotażowy

Date issued:

2020-09-28

Electronic Issue Date:

2020-09-28

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:901 ; doi:10.37055/nsz/132938 ; oai:editorialsystem.com:article-132938

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

132938

License:

click here to follow the link

Starting page:

13

Ending page:

28

Volume:

15

Issue:

3

Journal:

NSZ

Keywords:

young consumer ; generation Z ; leisure time ; forms of youth activity

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1048

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information