Obiekt

Tytuł: METODA DESIGN-BASED THINKING W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM

Abstrakt:

Rapid technological development, geographically unrestricted markets, offer customers great opportunities to meet their needs when choosing and purchasing products or services, and companies need to use new and creative methods such as design-based thinking to identify consumer expectations and create a product or service that meets consumer needs. The aim of this article is to present the method of design-based thinking and its application in managing the company. The methods of analysis and synthesis the scientific literature used revealed that design-based thinking can help to create added value by using the company's available resources and improving existing processes at all levels of the company.

Data wydania:

2020-09-28

Data wydania elektronicznego:

2020-09-28

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:903 ; doi:10.37055/nsz/132940 ; oai:editorialsystem.com:article-132940

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

132940

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

39

Strona końcowa:

50

Tom:

15

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

design-based thinking ; zarządzanie przedsiębiorstwem

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1050

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji