Object

Title: Budowanie silnej marki a zaufanie konsumentów

Abstract:

Marka stanowi jeden z kluczowych elementów współczesnego marketingu, który odróżnia dany produkt/usługę od innych. Budowanie silnej i rozpoznawalnej marki to atut przedsiębiorstwa. Silna marka produktu pozwala przedsiębiorstwu osiągnąć silną pozycję na rynku, a konsumenta skłania do zakupu, buduje jego lojalność i zaufanie. Zaufanie konsumenta do marki nabiera coraz większego znaczenia dla przedsiębiorstwa w obliczu dużej konkurencji na rynku produktów i usług oraz walki między markami.

Date issued:

2017-12-22

Electronic Issue Date:

2017-12-22

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1027 ; doi:10.37055/nsz/129406 ; oai:editorialsystem.com:article-129406

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129406

License:

click here to follow the link

Starting page:

169

Ending page:

179

Volume:

12

Issue:

4

Journal:

NSZ

Keywords:

brand ; strong brand ; brand building ; trust ; brand trust

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

10

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1174

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Edition name Date
Budowanie silnej marki a zaufanie konsumentów May 12, 2025
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information