Marka stanowi jeden z kluczowych elementów współczesnego marketingu, który odróżnia dany produkt/usługę od innych. Budowanie silnej i rozpoznawalnej marki to atut przedsiębiorstwa. Silna marka produktu pozwala przedsiębiorstwu osiągnąć silną pozycję na rynku, a konsumenta skłania do zakupu, buduje jego lojalność i zaufanie. Zaufanie konsumenta do marki nabiera coraz większego znaczenia dla przedsiębiorstwa w obliczu dużej konkurencji na rynku produktów i usług oraz walki między markami.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1027 ; doi:10.37055/nsz/129406 ; oai:editorialsystem.com:article-129406
brand ; strong brand ; brand building ; trust ; brand trust
May 12, 2025
May 12, 2025
10
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1174
Edition name | Date |
---|---|
Budowanie silnej marki a zaufanie konsumentów | May 12, 2025 |
TARAPATA Jolanta SZADKOWSKA Marta