Obiekt

Tytuł: Budowanie silnej marki a zaufanie konsumentów

Abstrakt:

Marka stanowi jeden z kluczowych elementów współczesnego marketingu, który odróżnia dany produkt/usługę od innych. Budowanie silnej i rozpoznawalnej marki to atut przedsiębiorstwa. Silna marka produktu pozwala przedsiębiorstwu osiągnąć silną pozycję na rynku, a konsumenta skłania do zakupu, buduje jego lojalność i zaufanie. Zaufanie konsumenta do marki nabiera coraz większego znaczenia dla przedsiębiorstwa w obliczu dużej konkurencji na rynku produktów i usług oraz walki między markami.

Data wydania:

2017-12-22

Data wydania elektronicznego:

2017-12-22

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1027 ; doi:10.37055/nsz/129406 ; oai:editorialsystem.com:article-129406

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129406

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

169

Strona końcowa:

179

Tom:

12

Wydanie:

4

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

marka ; silna marka ; budowanie marki ; zaufanie ; zaufanie do marki

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

10

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1174

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Budowanie silnej marki a zaufanie konsumentów 12 maj 2025
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji