Celem artykułu jest wskazanie metod motywowania pracowników we współczesnej organizacji. We wstępie przedstawiono pojęcie i znaczenie motywowania. W dalszej części pracy porównano podejście do motywowania w nowoczesnej firmie polskiej i zagranicznej oraz wskazano oryginalne sposoby motywowania na przykładzie znanych firm. Na koniec autor podjął rozważania na temat, jak skutecznie motywować w dobie kryzysu, podkreślając, że nie należy zapominać, iż motywacja to nie tylko wynagradzanie, ale również między innymi pobudzanie do rozwoju, umacnianie przywiązania do pracy i swojego przedsiębiorstwa. Z motywacji płyną same korzyści, dlatego też tak istotne jest właściwe motywowanie we współczesnej organizacji, które przekłada się na osiągane przez nią wyniki.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1031 ; doi:10.37055/nsz/129397 ; oai:editorialsystem.com:article-129397
motivating ; organization ; stimulating ; notion ; ways
May 12, 2025
May 12, 2025
10
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1178
Edition name | Date |
---|---|
Metody motywowania pracowników we współczesnej organizacji | May 12, 2025 |
Ciekanowski Zbigniew Szymański Zdzisław ZAŁOGA Wiesława
Ciekanowski Zbigniew