Object

Title: Virtualization of consumer consumersand home-centrism

Abstract:

Możliwość wykorzystania zaawansowanych technologii informacyjnych, Internetu oraz urządzeń mobilnych ma ogromny wpływ na zmianę zachowań współczesnych konsumentów. Zmiany te dotyczą nie tylko sposobu dokonywania zakupów w ramach stacjonarnych form handlu, ale przede wszystkim przyczyniają się do wirtualizacji zachowań nabywczych konsumentów. Celem artykułu jest identyfikacja przejawów oraz rozpoznanie skali wirtualizacji wybranych elementów zachowań konsumentów, a także przybliżenie istoty zjawiska domocentryzmu, jego powszechności w polskim społeczeństwie. Jako metodę badawczą służącą do realizacji tego celu wybrano badania wtórne polegające na analizie informacji z zakresu marketingu, zarządzania i psychologii oraz wyników badań niezależnych agencji badawczych.

Date issued:

2018-06-28

Electronic Issue Date:

2018-06-28

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1007 ; doi:10.37055/nsz/129513 ; oai:editorialsystem.com:article-129513

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129513

License:

click here to follow the link

Starting page:

93

Ending page:

106

Volume:

13

Issue:

2

Journal:

NSZ

Keywords:

consumers behaviors ; consumption virtualization ; trends of behavior ; home-centrism

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1154

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information