Object

Title: Strategic imagination of polish managers in daily newspaper articles

Abstract:

Wyobraźnia strategiczna, mimo że często pomijana, jest jedną z kluczowych kompetencji menedżerskich w zarządzaniu strategicznym. Rola wyobraźni strategicznej w zarządzaniu uwidacznia się szczególnie wyraźnie w rzeczywistości charakteryzującej się dużą zmiennością i niepewnością. Z uwagi na istotną rolę mediów w kształtowaniu opinii społeczeństwa, w niniejszym artykule podjęłam próbę analizy sposobu postrzegania wyobraźni menedżerskiej na podstawie wybranych artykułów prasy codziennej. Z oczywistych względów tekst ten nie wyczerpuje tematu, ale stanowi punkt wyjścia do jego zgłębienia w przyszłości.

Date issued:

2018-06-28

Electronic Issue Date:

2018-06-28

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1005 ; doi:10.37055/nsz/129511 ; oai:editorialsystem.com:article-129511

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129511

License:

click here to follow the link

Starting page:

65

Ending page:

74

Volume:

13

Issue:

2

Journal:

NSZ

Keywords:

strategic imagination ; strategic management ; manager

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1152

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information