Wyobraźnia strategiczna, mimo że często pomijana, jest jedną z kluczowych kompetencji menedżerskich w zarządzaniu strategicznym. Rola wyobraźni strategicznej w zarządzaniu uwidacznia się szczególnie wyraźnie w rzeczywistości charakteryzującej się dużą zmiennością i niepewnością. Z uwagi na istotną rolę mediów w kształtowaniu opinii społeczeństwa, w niniejszym artykule podjęłam próbę analizy sposobu postrzegania wyobraźni menedżerskiej na podstawie wybranych artykułów prasy codziennej. Z oczywistych względów tekst ten nie wyczerpuje tematu, ale stanowi punkt wyjścia do jego zgłębienia w przyszłości.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1005 ; doi:10.37055/nsz/129511 ; oai:editorialsystem.com:article-129511
strategic imagination ; strategic management ; manager
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1152
Edition name | Date |
---|---|
Strategic imagination of polish managers in daily newspaper articles | May 12, 2025 |