Koncepcja inbound marketingu, której twórcą jest B. Halligan, zakłada wykorzystanie do realizacji tej strategii najważniejszych narzędzi marketingu w sieci, jakimi są wyszukiwarki, media społecznościowe, marketing treści, automatyzacja i big data. W tekście analizowane są techniki marketingu w wyszukiwarkach i ich wykorzystanie do budowania skutecznej strategii inbound marketingu. Autor dowodzi tezy, że dobrze poprowadzona komunikacja w wyszukiwarkach może być decydująca dla powodzenia strategii typu inbound. Wpływa na to sam model działania wyszukiwarki, w ramach którego zyskujemy dane i konwersje oparte o spontaniczne zachowania użytkowników.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1087 ; doi:10.37055/nsz/129460 ; oai:editorialsystem.com:article-129460
inbound marketing ; wyszukiwarka interentowa ; strategia ; media społecznościowe
12 maj 2025
12 maj 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1234
Nazwa wydania | Data |
---|---|
REALIZACJA STRATEGII INBOUND MARKETINGU PRZY WYKORZYSTANIU WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH | 12 maj 2025 |
MARUDA Krzysztof SOŁODUCHA Krzysztof