Obiekt

Tytuł: REALIZACJA STRATEGII INBOUND MARKETINGU PRZY WYKORZYSTANIU WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH

Abstrakt:

Koncepcja inbound marketingu, której twórcą jest B. Halligan, zakłada wykorzystanie do re­alizacji tej strategii najważniejszych narzędzi marketingu w sieci, jakimi są wyszukiwarki, media społecz­nościowe, marketing treści, automatyzacja i big data. W tekście analizowane są techniki marketingu w wyszukiwarkach i ich wykorzystanie do budowania skutecznej strategii inbound marketingu. Autor dowodzi tezy, że dobrze poprowadzona komunikacja w wyszukiwarkach może być decydująca dla po­wodzenia strategii typu inbound. Wpływa na to sam model działania wyszukiwarki, w ramach którego zyskujemy dane i konwersje oparte o spontaniczne zachowania użytkowników.

Data wydania:

2017-03-31

Data wydania elektronicznego:

2017-03-31

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1087 ; doi:10.37055/nsz/129460 ; oai:editorialsystem.com:article-129460

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129460

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

183

Strona końcowa:

199

Tom:

12

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

inbound marketing ; wyszukiwarka interentowa ; strategia ; media społecznościowe

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1234

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji