Object

Title: REALIZACJA STRATEGII INBOUND MARKETINGU PRZY WYKORZYSTANIU WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH

Abstract:

Koncepcja inbound marketingu, której twórcą jest B. Halligan, zakłada wykorzystanie do re­alizacji tej strategii najważniejszych narzędzi marketingu w sieci, jakimi są wyszukiwarki, media społecz­nościowe, marketing treści, automatyzacja i big data. W tekście analizowane są techniki marketingu w wyszukiwarkach i ich wykorzystanie do budowania skutecznej strategii inbound marketingu. Autor dowodzi tezy, że dobrze poprowadzona komunikacja w wyszukiwarkach może być decydująca dla po­wodzenia strategii typu inbound. Wpływa na to sam model działania wyszukiwarki, w ramach którego zyskujemy dane i konwersje oparte o spontaniczne zachowania użytkowników.

Date issued:

2017-03-31

Electronic Issue Date:

2017-03-31

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1087 ; doi:10.37055/nsz/129460 ; oai:editorialsystem.com:article-129460

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129460

License:

click here to follow the link

Starting page:

183

Ending page:

199

Volume:

12

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

inbound marketing ; search engine ; strategy ; social media

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1234

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information