Obiekt

Tytuł: MARKETING WYDARZEŃ JAKO INSTRUMENT DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH GDAŃSKIEGO SAMORZĄDU

Abstrakt:

Marketing terytorialny jednostki samorządowej jest odpowiedzialny za zaspokajanie potrzeb oraz oczekiwań lokalnej społeczności. W tym celu jednostki samorządowe sięgają między innymi po szereg narzędzi promocji, która pełni wiele ważnych dla miasta funkcji. Organizacja różnego typu wy­darzeń oraz promowanie ich zarówno pośród mieszkańców miasta, jak i odbiorców zewnętrznych, jest częścią prowadzonego przez miasto marketingu terytorialnego. Marketing jest częścią procesu zarzą­dzania miastem, właściwym zatem staje się kierowanie oferty zarówno do członków wspólnoty samo­rządowej, jak i odbiorców zewnętrznych, którymi są między innymi turyści czy odwiedzający. Artykuł przedstawia trzy wydarzenia zorganizowane na stadionie Energa Gdańsk (dawniej PGE Arena) w latach 2014-2015 oraz wskazuje ich celowość w promocji turystycznej miasta.

Data wydania:

2017-03-31

Data wydania elektronicznego:

2017-03-31

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1085 ; doi:10.37055/nsz/129458 ; oai:editorialsystem.com:article-129458

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129458

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

155

Strona końcowa:

168

Tom:

12

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

marketing wydarzeń ; promocja miasta ; wydarzenia ; marketing terytorialny

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1232

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji