Struktura obiektu
Tytuł:

MARKETING WYDARZEŃ JAKO INSTRUMENT DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH GDAŃSKIEGO SAMORZĄDU

Twórca:

KĘPROWSKA Urszula

Abstrakt:

Marketing terytorialny jednostki samorządowej jest odpowiedzialny za zaspokajanie potrzeb oraz oczekiwań lokalnej społeczności. W tym celu jednostki samorządowe sięgają między innymi po szereg narzędzi promocji, która pełni wiele ważnych dla miasta funkcji. Organizacja różnego typu wy­darzeń oraz promowanie ich zarówno pośród mieszkańców miasta, jak i odbiorców zewnętrznych, jest częścią prowadzonego przez miasto marketingu terytorialnego. Marketing jest częścią procesu zarzą­dzania miastem, właściwym zatem staje się kierowanie oferty zarówno do członków wspólnoty samo­rządowej, jak i odbiorców zewnętrznych, którymi są między innymi turyści czy odwiedzający. Artykuł przedstawia trzy wydarzenia zorganizowane na stadionie Energa Gdańsk (dawniej PGE Arena) w latach 2014-2015 oraz wskazuje ich celowość w promocji turystycznej miasta.

Data wydania:

2017-03-31

Data wydania elektronicznego:

2017-03-31

Identyfikator:

doi:10.37055/nsz/129458 ; oai:editorialsystem.com:article-129458

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129458

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

155

Strona końcowa:

168

Tom:

12

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

marketing wydarzeń ; promocja miasta ; wydarzenia ; marketing terytorialny

×

Cytowanie

Styl cytowania: