WARTOŚCI MARKI LUKSUSOWEJ I ICH ZNACZENIE W PROCESIE KSZTAŁTOWANIA LUKSUSOWEGO CHARAKTERU PRODUKTU
Twórca: Abstrakt:Luksus jest pojęciem budzącym żywe dyskusje wśród przedstawicieli wielu nauk. Niejednoznaczność i względność tego pojęcia wpływają na postrzeganie luksusowego charakteru produktu, a w konsekwencji również cech jego marki. Dla praktyków działających w tym obszarze istotne wydaje się poznanie kluczowych czynników wpływających na percepcję luksusowego charakteru marki. Wiedza ta jest bowiem niezbędna dla stworzenia skutecznej strategii marketingowej. Celem artykułu jest analiza atrybutów istotnych z punktu widzenia nauki oraz praktyki, które decydują o luksusowym charakterze marki.
Data wydania: Data wydania elektronicznego: Identyfikator:doi:10.37055/nsz/129459 ; oai:editorialsystem.com:article-129459
ISSN elektroniczny: ISSN drukowany: Identyfikator wydawcy: Licencja: Strona początkowa: Strona końcowa: Tom: Wydanie: Czasopismo: Słowa kluczowe:produkt luksusowy ; marka luksusowa ; percepcja luksusu ; postrzeganie luksusu