Object structure
Title:

WARTOŚCI MARKI LUKSUSOWEJ I ICH ZNACZENIE W PROCESIE KSZTAŁTOWANIA LUKSUSOWEGO CHARAKTERU PRODUKTU

Creator:

DRYL Wioleta ; DRYL Tomasz

Abstract:

Luksus jest pojęciem budzącym żywe dyskusje wśród przedstawicieli wielu nauk. Niejed­noznaczność i względność tego pojęcia wpływają na postrzeganie luksusowego charakteru produktu, a w konsekwencji również cech jego marki. Dla praktyków działających w tym obszarze istotne wy­daje się poznanie kluczowych czynników wpływających na percepcję luksusowego charakteru marki. Wiedza ta jest bowiem niezbędna dla stworzenia skutecznej strategii marketingowej. Celem artykułu jest analiza atrybutów istotnych z punktu widzenia nauki oraz praktyki, które decydują o luksusowym charakterze marki.

Date issued:

2017-03-31

Electronic Issue Date:

2017-03-31

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129459 ; oai:editorialsystem.com:article-129459

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129459

License:

click here to follow the link

Starting page:

169

Ending page:

182

Volume:

12

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

luxury product ; luxury brand ; perception of luxury

×

Citation

Citation style: