Struktura obiektu
Tytuł:

WARTOŚCI MARKI LUKSUSOWEJ I ICH ZNACZENIE W PROCESIE KSZTAŁTOWANIA LUKSUSOWEGO CHARAKTERU PRODUKTU

Twórca:

DRYL Wioleta ; DRYL Tomasz

Abstrakt:

Luksus jest pojęciem budzącym żywe dyskusje wśród przedstawicieli wielu nauk. Niejed­noznaczność i względność tego pojęcia wpływają na postrzeganie luksusowego charakteru produktu, a w konsekwencji również cech jego marki. Dla praktyków działających w tym obszarze istotne wy­daje się poznanie kluczowych czynników wpływających na percepcję luksusowego charakteru marki. Wiedza ta jest bowiem niezbędna dla stworzenia skutecznej strategii marketingowej. Celem artykułu jest analiza atrybutów istotnych z punktu widzenia nauki oraz praktyki, które decydują o luksusowym charakterze marki.

Data wydania:

2017-03-31

Data wydania elektronicznego:

2017-03-31

Identyfikator:

doi:10.37055/nsz/129459 ; oai:editorialsystem.com:article-129459

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129459

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

169

Strona końcowa:

182

Tom:

12

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

produkt luksusowy ; marka luksusowa ; percepcja luksusu ; postrzeganie luksusu

×

Cytowanie

Styl cytowania: