REALIZACJA STRATEGII INBOUND MARKETINGU PRZY WYKORZYSTANIU WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH
Creator:BRONICKI Marek ; SOŁODUCHA Krzysztof
Abstract:Koncepcja inbound marketingu, której twórcą jest B. Halligan, zakłada wykorzystanie do realizacji tej strategii najważniejszych narzędzi marketingu w sieci, jakimi są wyszukiwarki, media społecznościowe, marketing treści, automatyzacja i big data. W tekście analizowane są techniki marketingu w wyszukiwarkach i ich wykorzystanie do budowania skutecznej strategii inbound marketingu. Autor dowodzi tezy, że dobrze poprowadzona komunikacja w wyszukiwarkach może być decydująca dla powodzenia strategii typu inbound. Wpływa na to sam model działania wyszukiwarki, w ramach którego zyskujemy dane i konwersje oparte o spontaniczne zachowania użytkowników.
Date issued: Electronic Issue Date: Identifier:doi:10.37055/nsz/129460 ; oai:editorialsystem.com:article-129460
Electronic ISSN: Print ISSN: Publisher ID: License: Starting page: Ending page: Volume: Issue: Journal: Keywords: