Object structure
Title:

REALIZACJA STRATEGII INBOUND MARKETINGU PRZY WYKORZYSTANIU WYSZUKIWAREK INTERNETOWYCH

Creator:

BRONICKI Marek ; SOŁODUCHA Krzysztof

Abstract:

Koncepcja inbound marketingu, której twórcą jest B. Halligan, zakłada wykorzystanie do re­alizacji tej strategii najważniejszych narzędzi marketingu w sieci, jakimi są wyszukiwarki, media społecz­nościowe, marketing treści, automatyzacja i big data. W tekście analizowane są techniki marketingu w wyszukiwarkach i ich wykorzystanie do budowania skutecznej strategii inbound marketingu. Autor dowodzi tezy, że dobrze poprowadzona komunikacja w wyszukiwarkach może być decydująca dla po­wodzenia strategii typu inbound. Wpływa na to sam model działania wyszukiwarki, w ramach którego zyskujemy dane i konwersje oparte o spontaniczne zachowania użytkowników.

Date issued:

2017-03-31

Electronic Issue Date:

2017-03-31

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129460 ; oai:editorialsystem.com:article-129460

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129460

License:

click here to follow the link

Starting page:

183

Ending page:

199

Volume:

12

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

inbound marketing ; search engine ; strategy ; social media

×

Citation

Citation style: