Object

Title: WARTOŚCI MARKI LUKSUSOWEJ I ICH ZNACZENIE W PROCESIE KSZTAŁTOWANIA LUKSUSOWEGO CHARAKTERU PRODUKTU

Abstract:

Luksus jest pojęciem budzącym żywe dyskusje wśród przedstawicieli wielu nauk. Niejed­noznaczność i względność tego pojęcia wpływają na postrzeganie luksusowego charakteru produktu, a w konsekwencji również cech jego marki. Dla praktyków działających w tym obszarze istotne wy­daje się poznanie kluczowych czynników wpływających na percepcję luksusowego charakteru marki. Wiedza ta jest bowiem niezbędna dla stworzenia skutecznej strategii marketingowej. Celem artykułu jest analiza atrybutów istotnych z punktu widzenia nauki oraz praktyki, które decydują o luksusowym charakterze marki.

Date issued:

2017-03-31

Electronic Issue Date:

2017-03-31

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1086 ; doi:10.37055/nsz/129459 ; oai:editorialsystem.com:article-129459

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129459

License:

click here to follow the link

Starting page:

169

Ending page:

182

Volume:

12

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

luxury product ; luxury brand ; perception of luxury

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1233

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information