Luksus jest pojęciem budzącym żywe dyskusje wśród przedstawicieli wielu nauk. Niejednoznaczność i względność tego pojęcia wpływają na postrzeganie luksusowego charakteru produktu, a w konsekwencji również cech jego marki. Dla praktyków działających w tym obszarze istotne wydaje się poznanie kluczowych czynników wpływających na percepcję luksusowego charakteru marki. Wiedza ta jest bowiem niezbędna dla stworzenia skutecznej strategii marketingowej. Celem artykułu jest analiza atrybutów istotnych z punktu widzenia nauki oraz praktyki, które decydują o luksusowym charakterze marki.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1086 ; doi:10.37055/nsz/129459 ; oai:editorialsystem.com:article-129459
luxury product ; luxury brand ; perception of luxury
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1233
Edition name | Date |
---|---|
WARTOŚCI MARKI LUKSUSOWEJ I ICH ZNACZENIE W PROCESIE KSZTAŁTOWANIA LUKSUSOWEGO CHARAKTERU PRODUKTU | May 12, 2025 |