W gospodarce opartej na wiedzy kapitał ludzki to najcenniejszy zasób będący w dyspozycji organizacji. W tym kontekście wyzwaniem dla pracodawców staje się przyciąganie i zatrzymanie utalentowanych pracowników. Na dzisiejszym, coraz bardziej wymagającym rynku pracy, niezbędna staje się dbałość o dobry wizerunek firmy, co skutkuje rozwojem funkcji marketingowej zarządzania zasobami ludzkimi. Istotną rolę odgrywa tu etap rekrutacji jako jeden z najbardziej widocznych na zewnątrz działań przedsiębiorstwa. Z marketingowego punktu widzenia zarówno oferta zatrudnienia, jak i cały proces rekrutacyjny powinny być atrakcyjne, aby zainteresować kandydatów i zachęcić do aktywności. Wymaga to sięgania po nowoczesne, dostosowane do oczekiwań kandydatów formy rekrutacji.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1105 ; doi:10.37055/nsz/129454 ; oai:editorialsystem.com:article-129454
human resource management ; marketing recruitment ; employer branding
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1252
Edition name | Date |
---|---|
ASPEKTY MARKETINGOWE W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI | May 12, 2025 |