Object

Title: ASPEKTY MARKETINGOWE W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI

Creator:

BOMBIAK Edyta

Abstract:

W gospodarce opartej na wiedzy kapitał ludzki to najcenniejszy zasób będący w dyspozycji organizacji. W tym kontekście wyzwaniem dla pracodawców staje się przyciąganie i zatrzymanie utalentowanych pracowników. Na dzisiejszym, coraz bardziej wymagającym rynku pracy, niezbędna staje się dbałość o dobry wizerunek firmy, co skutkuje rozwojem funkcji marketingowej zarządzania zasobami ludzkimi. Istotną rolę odgrywa tu etap rekrutacji jako jeden z najbardziej widocznych na zewnątrz działań przedsiębiorstwa. Z marketingowego punktu widzenia zarówno oferta zatrudnienia, jak i cały proces rekrutacyjny powinny być atrakcyjne, aby zainteresować kandydatów i zachęcić do aktywności. Wymaga to sięgania po nowoczesne, dostosowane do oczekiwań kandydatów formy rekrutacji.

Date issued:

2017-03-31

Electronic Issue Date:

2017-03-31

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1105 ; doi:10.37055/nsz/129454 ; oai:editorialsystem.com:article-129454

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129454

License:

click here to follow the link

Starting page:

119

Ending page:

128

Volume:

12

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

human resource management ; marketing recruitment ; employer branding

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1252

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information