Obiekt

Tytuł: ASPEKTY MARKETINGOWE W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI

Twórca:

BOMBIAK Edyta

Abstrakt:

W gospodarce opartej na wiedzy kapitał ludzki to najcenniejszy zasób będący w dyspozycji organizacji. W tym kontekście wyzwaniem dla pracodawców staje się przyciąganie i zatrzymanie utalentowanych pracowników. Na dzisiejszym, coraz bardziej wymagającym rynku pracy, niezbędna staje się dbałość o dobry wizerunek firmy, co skutkuje rozwojem funkcji marketingowej zarządzania zasobami ludzkimi. Istotną rolę odgrywa tu etap rekrutacji jako jeden z najbardziej widocznych na zewnątrz działań przedsiębiorstwa. Z marketingowego punktu widzenia zarówno oferta zatrudnienia, jak i cały proces rekrutacyjny powinny być atrakcyjne, aby zainteresować kandydatów i zachęcić do aktywności. Wymaga to sięgania po nowoczesne, dostosowane do oczekiwań kandydatów formy rekrutacji.

Data wydania:

2017-03-31

Data wydania elektronicznego:

2017-03-31

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1105 ; doi:10.37055/nsz/129454 ; oai:editorialsystem.com:article-129454

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129454

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

119

Strona końcowa:

128

Tom:

12

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

zarządzanie zasobami ludzkimi ; marketing kadrowy ; budowanie wizerunku pracodawcy

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1252

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji