Object

Title: MARKETING WYDARZEŃ JAKO INSTRUMENT DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH GDAŃSKIEGO SAMORZĄDU

Abstract:

Marketing terytorialny jednostki samorządowej jest odpowiedzialny za zaspokajanie potrzeb oraz oczekiwań lokalnej społeczności. W tym celu jednostki samorządowe sięgają między innymi po szereg narzędzi promocji, która pełni wiele ważnych dla miasta funkcji. Organizacja różnego typu wy­darzeń oraz promowanie ich zarówno pośród mieszkańców miasta, jak i odbiorców zewnętrznych, jest częścią prowadzonego przez miasto marketingu terytorialnego. Marketing jest częścią procesu zarzą­dzania miastem, właściwym zatem staje się kierowanie oferty zarówno do członków wspólnoty samo­rządowej, jak i odbiorców zewnętrznych, którymi są między innymi turyści czy odwiedzający. Artykuł przedstawia trzy wydarzenia zorganizowane na stadionie Energa Gdańsk (dawniej PGE Arena) w latach 2014-2015 oraz wskazuje ich celowość w promocji turystycznej miasta.

Date issued:

2017-03-31

Electronic Issue Date:

2017-03-31

Identifier:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1085 ; doi:10.37055/nsz/129458 ; oai:editorialsystem.com:article-129458

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129458

License:

click here to follow the link

Starting page:

155

Ending page:

168

Volume:

12

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

events marketing ; city promotion ; events ; territorial marketing

Object collections:

Last modified:

May 12, 2025

In our library since:

May 12, 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1232

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information