Obiekt

Tytuł: Innowacyjny produkt zrównoważony – analiza przypadku

Abstrakt:

W artykule autorka rozważa korzyści jakie środowisku naturalnemu przynosi generowanie innowacyjnych, zrównoważonych produktów. W tym celu przeprowadzona została analiza właściwości produktu wytworzonego zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz jego wpływ na środowisko. Bazą opracowania stała się kwerenda literatury zarówno zagranicznej jak i polskiej jak również badania dotyczące negatywnego wpływu prowadzonej działalności biznesowej na planetę Ziemię oraz analiza przypadku.

Data wydania:

2018-09-24

Data wydania elektronicznego:

2018-09-24

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:988 ; doi:10.37055/nsz/129503 ; oai:editorialsystem.com:article-129503

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129503

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

209

Strona końcowa:

218

Tom:

13

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

zrównoważony rozwój ; zrównoważony marketing ; produkt zrównoważony

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1135

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Innovative product sustainable – case analysis 12 maj 2025
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji