Object

Title: Wykorzystanie serwisu społecznościowego LinkedIn w marketingu oferty inwestycyjnej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce

Abstrakt:

Globalna gospodarka rynkowa stwarza przedsiębiorstwom możliwość prowadzenia swojej działalności z najbardziej odpowiadającego realizacji ich celów biznesowych miejsca na świecie. Przedsiębiorstwa są przekonywane przez państwa, miasta oraz różne jednostki podziału terytorialnego do wyboru danej lokalizacji za pomocą kompleksowych ofert inwestycyjnych podsumowujących możliwe korzyści do osiągnięcia przez działalność w wybranym miejscu. Do promocji tych ofert wykorzystywane są różne narzędzia marketingowe, w tym nowoczesne formy promocji internetowej. W artykule poddano analizie działania polskich jednostek samorządu terytorialnego prowadzone w największym na świecie serwisie społecznościowym skierowanym do odbiorcy biznesowego – LinkedIn. Opisano wykorzystywane sposoby prezentacji oferty oraz powiązane z nimi instrumenty. Podjęto również próbę określenia stopnia rozwoju tej formy terytorialnej promocji inwestycyjnej w Polsce i jej perspektyw na przyszłość w porównaniu do przykładów wykorzystania LinkedIn przez jednostki administracji z Europy i świata.

Data wydania:

2018-09-24

Data wydania elektronicznego:

2018-09-24

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:996 ; doi:10.37055/nsz/129492 ; oai:editorialsystem.com:article-129492

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129492

Licencja:

click here to follow the link

Strona początkowa:

67

Strona końcowa:

78

Tom:

13

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

marketing ; LinkedIn ; samorząd terytorialny ; marketing inwestycyjny ; Polska

Object collections:

Last modified:

12 maj 2025

In our library since:

12 maj 2025

Number of object content hits:

0

All available object's versions:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1143

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information