Obiekt

Tytuł: Współczesne mierniki działań PR w sportowych imprezach masowych

Twórca:

Babicz Artur

Abstrakt:

Celem rozważań jest analiza dostępnych mierników działań PR oraz dobranie skutecznych metod pomiaru dla organizatorów masowych imprez sportowych. W artykule zastosowano analizę literatury przedmiotu, analizę danych zastanych oraz obserwację największych polskich masowych imprez sportowych, m.in. Enea Challenge Poznań. W pierwszej części artykułu skupiono się na złożonej charakterystyce wydarzeń sportowych z podkreśleniem znaczenia czynnika emocjonalnego. W drugiej części skupiono się na analizie możliwych działań public relations w eventach sportowych. W kolejnych etapach rozważania skupiono się na przygotowaniu do pomiaru działań PR poprzez szczegółowe i mierzalne opracowanie strategii komunikacyjnej. W kolejnych częściach artykułu przeanalizowano dostępne mierniki działań PR oraz metody pomiaru oraz pokazano na przykładach w jaki sposób one funkcjonują.

Data wydania:

2018-09-24

Data wydania elektronicznego:

2018-09-24

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:994 ; doi:10.37055/nsz/129490 ; oai:editorialsystem.com:article-129490

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129490

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

43

Strona końcowa:

52

Tom:

13

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

public relations ; media relations ; sport

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1141

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji