Celem rozważań jest analiza dostępnych mierników działań PR oraz dobranie skutecznych metod pomiaru dla organizatorów masowych imprez sportowych. W artykule zastosowano analizę literatury przedmiotu, analizę danych zastanych oraz obserwację największych polskich masowych imprez sportowych, m.in. Enea Challenge Poznań. W pierwszej części artykułu skupiono się na złożonej charakterystyce wydarzeń sportowych z podkreśleniem znaczenia czynnika emocjonalnego. W drugiej części skupiono się na analizie możliwych działań public relations w eventach sportowych. W kolejnych etapach rozważania skupiono się na przygotowaniu do pomiaru działań PR poprzez szczegółowe i mierzalne opracowanie strategii komunikacyjnej. W kolejnych częściach artykułu przeanalizowano dostępne mierniki działań PR oraz metody pomiaru oraz pokazano na przykładach w jaki sposób one funkcjonują.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:994 ; doi:10.37055/nsz/129490 ; oai:editorialsystem.com:article-129490
public relations ; media relations ; sport
12 maj 2025
12 maj 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1141
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Contemporary measures of PR activities in sport events | 12 maj 2025 |