Object structure
Title:

Contemporary measures of PR activities in sport events

Creator:

Babicz Artur

Abstract:

Celem rozważań jest analiza dostępnych mierników działań PR oraz dobranie skutecznych metod pomiaru dla organizatorów masowych imprez sportowych. W artykule zastosowano analizę literatury przedmiotu, analizę danych zastanych oraz obserwację największych polskich masowych imprez sportowych, m.in. Enea Challenge Poznań. W pierwszej części artykułu skupiono się na złożonej charakterystyce wydarzeń sportowych z podkreśleniem znaczenia czynnika emocjonalnego. W drugiej części skupiono się na analizie możliwych działań public relations w eventach sportowych. W kolejnych etapach rozważania skupiono się na przygotowaniu do pomiaru działań PR poprzez szczegółowe i mierzalne opracowanie strategii komunikacyjnej. W kolejnych częściach artykułu przeanalizowano dostępne mierniki działań PR oraz metody pomiaru oraz pokazano na przykładach w jaki sposób one funkcjonują.

Date issued:

2018-09-24

Electronic Issue Date:

2018-09-24

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129490 ; oai:editorialsystem.com:article-129490

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129490

License:

click here to follow the link

Starting page:

43

Ending page:

52

Volume:

13

Issue:

3

Journal:

NSZ

Keywords:

public relations ; media relations ; sport

×

Citation

Citation style: