Object structure
Title:

New ways of customer relationship building on the internet using tools like content marketing, real-time marketing, mobile applications, social media, video communications

Creator:

Kłosińska Joanna

Abstract:

Komunikacja to jeden z najbardziej naturalnych procesów, który stale ewoluuje pod kątem narzędzi. Duża część procesu komunikacji w XXI wieku przebiega w Internecie, a coraz to nowsze narzędzia internetowe wymuszają wprowadzenie zmian w komunikacji zarówno między użytkownikami indywidualnymi jak i w relacjach B2C. Nowe możliwości technologiczne oraz komunikacyjne to również nowe wyzwania dla budowania lojalności z e-konsumentem. E-biznes ma w tym celu do dyspozycji wiele narzędzi, które mogą ułatwić cały proces i zarazem wyróżnić konkretną firmę na tle konkurencji. Artykuł koncentruje się na wyjaśnieniu nowoczesnych narzędzi budowania relacji i lojalności w Internecie, takich jak content marketing, real-time marketing, aplikacje mobilne, portale społecznościowe czy też komunikacja video oraz wskazaniu korzyści z ich zastosowania w praktyce.

Date issued:

2018-09-24

Electronic Issue Date:

2018-09-24

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129488 ; oai:editorialsystem.com:article-129488

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129488

License:

click here to follow the link

Starting page:

15

Ending page:

27

Volume:

13

Issue:

3

Journal:

NSZ

Keywords:

customer communication ; online communication ; content marketing ; real-time marketing ; mobile applications ; social networking sites ; video communication

×

Citation

Citation style: