Struktura obiektu
Tytuł:

Nowe formy budowania relacji z klientem w internecie za pomocą takich narzędzi jak content marketing, real-time marketing, aplikacje mobilne, portale społecznościowe, komunikacja video

Twórca:

Kłosińska Joanna

Abstrakt:

Komunikacja to jeden z najbardziej naturalnych procesów, który stale ewoluuje pod kątem narzędzi. Duża część procesu komunikacji w XXI wieku przebiega w Internecie, a coraz to nowsze narzędzia internetowe wymuszają wprowadzenie zmian w komunikacji zarówno między użytkownikami indywidualnymi jak i w relacjach B2C. Nowe możliwości technologiczne oraz komunikacyjne to również nowe wyzwania dla budowania lojalności z e-konsumentem. E-biznes ma w tym celu do dyspozycji wiele narzędzi, które mogą ułatwić cały proces i zarazem wyróżnić konkretną firmę na tle konkurencji. Artykuł koncentruje się na wyjaśnieniu nowoczesnych narzędzi budowania relacji i lojalności w Internecie, takich jak content marketing, real-time marketing, aplikacje mobilne, portale społecznościowe czy też komunikacja video oraz wskazaniu korzyści z ich zastosowania w praktyce.

Data wydania:

2018-09-24

Data wydania elektronicznego:

2018-09-24

Identyfikator:

doi:10.37055/nsz/129488 ; oai:editorialsystem.com:article-129488

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129488

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

15

Strona końcowa:

27

Tom:

13

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

komunikacja z klientem ; komunikacja online ; content marketing ; real-time marketing ; aplikacje mobilne ; portale społecznościowe ; komunikacja video

×

Cytowanie

Styl cytowania: