Struktura obiektu
Tytuł:

Innowacyjny produkt zrównoważony – analiza przypadku

Twórca:

Kurzak-Mabrouk Anna

Abstrakt:

W artykule autorka rozważa korzyści jakie środowisku naturalnemu przynosi generowanie innowacyjnych, zrównoważonych produktów. W tym celu przeprowadzona została analiza właściwości produktu wytworzonego zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz jego wpływ na środowisko. Bazą opracowania stała się kwerenda literatury zarówno zagranicznej jak i polskiej jak również badania dotyczące negatywnego wpływu prowadzonej działalności biznesowej na planetę Ziemię oraz analiza przypadku.

Data wydania:

2018-09-24

Data wydania elektronicznego:

2018-09-24

Identyfikator:

doi:10.37055/nsz/129503 ; oai:editorialsystem.com:article-129503

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129503

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

209

Strona końcowa:

218

Tom:

13

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

zrównoważony rozwój ; zrównoważony marketing ; produkt zrównoważony

×

Cytowanie

Styl cytowania: