Innowacyjny produkt zrównoważony – analiza przypadku
Twórca: Abstrakt:W artykule autorka rozważa korzyści jakie środowisku naturalnemu przynosi generowanie innowacyjnych, zrównoważonych produktów. W tym celu przeprowadzona została analiza właściwości produktu wytworzonego zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz jego wpływ na środowisko. Bazą opracowania stała się kwerenda literatury zarówno zagranicznej jak i polskiej jak również badania dotyczące negatywnego wpływu prowadzonej działalności biznesowej na planetę Ziemię oraz analiza przypadku.
Data wydania: Data wydania elektronicznego: Identyfikator:doi:10.37055/nsz/129503 ; oai:editorialsystem.com:article-129503
ISSN elektroniczny: ISSN drukowany: Identyfikator wydawcy: Licencja: Strona początkowa: Strona końcowa: Tom: Wydanie: Czasopismo: Słowa kluczowe:zrównoważony rozwój ; zrównoważony marketing ; produkt zrównoważony