Obiekt

Tytuł: JAK MIERZYĆ KAPITAŁ RELACYJNY?

Abstrakt:

Celem artykułu jest: wskazanie na istotę relacji międzyorganizacyjnych, zdefiniowanie kapitału relacyjnego wraz z wyodrębnieniem jego elementów składowych, przedstawienie metod i narzędzi pomiaru kapitału relacyjnego z wyszczególnieniem przykładowych mierników oceny kapitału relacji, określenie wpływu kompetencji relacyjnych na rozwój kapitału relacyjnego w aspekcie długofalowym oraz przedstawienie zastosowania pomiaru kapitału relacyjnego.

Data wydania:

2016-12-20

Data wydania elektronicznego:

2016-12-20

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1128 ; doi:10.37055/nsz/129371 ; oai:editorialsystem.com:article-129371

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129371

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

51

Strona końcowa:

61

Tom:

11

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

relacje ; kapitał relacyjny ; pomiar kapitału relacyjnego ; mierniki kapitału relacyjnego

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1275

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
HOW TO MEASURE THE RELATIONAL CAPITAL? 12 maj 2025
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji