Obiekt

Tytuł: INNOWACYJNY MODEL BIZNESOWY JAKO DETERMINANTA EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM

Twórca:

WASIUK Patryk

Abstrakt:

Postępująca globalizacja oraz dynamika otoczenia sprawiają, że konkurowanie z firmami działającymi na rynku jest coraz trudniejsze. Jedną z metod osiągania oraz utrzymywania przewagi konkurencyjnej jest stworzenie modelu biznesowego z wykorzystaniem do tego celu innowacji. Ważne jest zrozumienie koncepcji oraz jej kluczowych elementów, dlatego w pierwszej kolejności w artykule zaprezentowane zostały różne podejścia do definiowania pojęcia modelu biznesowego; wyjaśniono też jego istotę oraz znaczenie. Następnie przedstawiono przykładowy szablon modelu biznesowego – model Canvas wraz z charakterystyką jego wszystkich elementów oraz obszarów.

Data wydania:

2017-09-30

Data wydania elektronicznego:

2017-09-30

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1057 ; doi:10.37055/nsz/129414 ; oai:editorialsystem.com:article-129414

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129414

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

95

Strona końcowa:

105

Tom:

12

Wydanie:

3

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

model biznesowy ; model Canvas ; Osterwalder ; przewaga konkurencyjna

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1204

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji