Obiekt

Tytuł: Etyczne i prawne aspekty reklamy

Abstrakt:

W globalnej gospodarce ważne jest nie tylko wykonanie produktu czy usługi, ale także zainte­resowanie nimi klientów. W pogoni za ich zdobyciem wytwórcy podejmują działania, na które możemy spojrzeć pod kątem standardów etycznych i prawnych. Autorzy podejmują ten problem, próbując przybliżyć czytelnikowi wymagania istniejące w tym zakresie w Polsce, przywołując wiele unormowań prawnych i normatywnych dokumentów etycznych. Znajdziemy tu także uwagi dotyczące reklamy papierosów i wyrobów alkoholowych oraz ogólne spostrzeżenia związane z jakością reklamy.

Data wydania:

2017-06-30

Data wydania elektronicznego:

2017-06-30

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1067 ; doi:10.37055/nsz/129439 ; oai:editorialsystem.com:article-129439

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129439

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

215

Strona końcowa:

233

Tom:

12

Wydanie:

2

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

reklama ; prawo reklamy ; kodeks etyki reklamy

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1214

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Etyczne i prawne aspekty reklamy 12 maj 2025
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji