W globalnej gospodarce ważne jest nie tylko wykonanie produktu czy usługi, ale także zainteresowanie nimi klientów. W pogoni za ich zdobyciem wytwórcy podejmują działania, na które możemy spojrzeć pod kątem standardów etycznych i prawnych. Autorzy podejmują ten problem, próbując przybliżyć czytelnikowi wymagania istniejące w tym zakresie w Polsce, przywołując wiele unormowań prawnych i normatywnych dokumentów etycznych. Znajdziemy tu także uwagi dotyczące reklamy papierosów i wyrobów alkoholowych oraz ogólne spostrzeżenia związane z jakością reklamy.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1067 ; doi:10.37055/nsz/129439 ; oai:editorialsystem.com:article-129439
advertising ; advertising law ; advertising code of ethics
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1214
Edition name | Date |
---|---|
Etyczne i prawne aspekty reklamy | May 12, 2025 |
Kasperski Marian