Object structure
Title:

Etyczne i prawne aspekty reklamy

Creator:

Kasperski Marian ; Ptak Radosław

Abstract:

W globalnej gospodarce ważne jest nie tylko wykonanie produktu czy usługi, ale także zainte­resowanie nimi klientów. W pogoni za ich zdobyciem wytwórcy podejmują działania, na które możemy spojrzeć pod kątem standardów etycznych i prawnych. Autorzy podejmują ten problem, próbując przybliżyć czytelnikowi wymagania istniejące w tym zakresie w Polsce, przywołując wiele unormowań prawnych i normatywnych dokumentów etycznych. Znajdziemy tu także uwagi dotyczące reklamy papierosów i wyrobów alkoholowych oraz ogólne spostrzeżenia związane z jakością reklamy.

Date issued:

2017-06-30

Electronic Issue Date:

2017-06-30

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129439 ; oai:editorialsystem.com:article-129439

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129439

License:

click here to follow the link

Starting page:

215

Ending page:

233

Volume:

12

Issue:

2

Journal:

NSZ

Keywords:

advertising ; advertising law ; advertising code of ethics

×

Citation

Citation style: