Struktura obiektu
Tytuł:

Blogi w kreowaniu wizerunku marki

Twórca:

WYRWISZ JOANNA

Abstrakt:

Celem artykułu jest przedstawienie blogów jako ważnych obecnie narzędzi komunikacji marke­tingowej umożliwiających kreowanie wizerunku marek. Cyfryzacja procesów marketingowych sprawiła, iż blogi stały się efektywnym instrumentem komunikacji z otoczeniem. Zarówno blogi prywatne, jak i firmowe opierają się na tworzeniu i udostępnianiu treści. W odróżnieniu od typowego przekazu pro­mocyjnego, blog nie ma charakteru perswazyjnego, a raczej informacyjny, edukacyjny czy rozrywkowy. Blogi wpisując się w model content marketingu, mogą skutecznie wpływać na odbiorców, formując oceny i pozycjonowanie produktów i marek. W artykule skoncentrowano się na blogach prywatnych o różnej tematyce, które z jednej strony jako medium społecznościowe, z drugiej jako narzędzie marketingu szep­tanego mogą istotnie wpływać na percepcję i pozycjonowanie marek, budując ich rynkowy wizerunek.

Data wydania:

2017-06-30

Data wydania elektronicznego:

2017-06-30

Identyfikator:

doi:10.37055/nsz/129438 ; oai:editorialsystem.com:article-129438

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129438

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

203

Strona końcowa:

214

Tom:

12

Wydanie:

2

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

blog ; media społecznościowe ; komunikacja marketingowa ; marka

×

Cytowanie

Styl cytowania: