Object structure
Title:

Blogi w kreowaniu wizerunku marki

Creator:

WYRWISZ JOANNA

Abstract:

Celem artykułu jest przedstawienie blogów jako ważnych obecnie narzędzi komunikacji marke­tingowej umożliwiających kreowanie wizerunku marek. Cyfryzacja procesów marketingowych sprawiła, iż blogi stały się efektywnym instrumentem komunikacji z otoczeniem. Zarówno blogi prywatne, jak i firmowe opierają się na tworzeniu i udostępnianiu treści. W odróżnieniu od typowego przekazu pro­mocyjnego, blog nie ma charakteru perswazyjnego, a raczej informacyjny, edukacyjny czy rozrywkowy. Blogi wpisując się w model content marketingu, mogą skutecznie wpływać na odbiorców, formując oceny i pozycjonowanie produktów i marek. W artykule skoncentrowano się na blogach prywatnych o różnej tematyce, które z jednej strony jako medium społecznościowe, z drugiej jako narzędzie marketingu szep­tanego mogą istotnie wpływać na percepcję i pozycjonowanie marek, budując ich rynkowy wizerunek.

Date issued:

2017-06-30

Electronic Issue Date:

2017-06-30

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129438 ; oai:editorialsystem.com:article-129438

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129438

License:

click here to follow the link

Starting page:

203

Ending page:

214

Volume:

12

Issue:

2

Journal:

NSZ

Keywords:

blog ; social media ; marketing communication ; brand

×

Citation

Citation style: