Obiekt

Tytuł: Blogi w kreowaniu wizerunku marki

Twórca:

WYRWISZ JOANNA

Abstrakt:

Celem artykułu jest przedstawienie blogów jako ważnych obecnie narzędzi komunikacji marke­tingowej umożliwiających kreowanie wizerunku marek. Cyfryzacja procesów marketingowych sprawiła, iż blogi stały się efektywnym instrumentem komunikacji z otoczeniem. Zarówno blogi prywatne, jak i firmowe opierają się na tworzeniu i udostępnianiu treści. W odróżnieniu od typowego przekazu pro­mocyjnego, blog nie ma charakteru perswazyjnego, a raczej informacyjny, edukacyjny czy rozrywkowy. Blogi wpisując się w model content marketingu, mogą skutecznie wpływać na odbiorców, formując oceny i pozycjonowanie produktów i marek. W artykule skoncentrowano się na blogach prywatnych o różnej tematyce, które z jednej strony jako medium społecznościowe, z drugiej jako narzędzie marketingu szep­tanego mogą istotnie wpływać na percepcję i pozycjonowanie marek, budując ich rynkowy wizerunek.

Data wydania:

2017-06-30

Data wydania elektronicznego:

2017-06-30

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1066 ; doi:10.37055/nsz/129438 ; oai:editorialsystem.com:article-129438

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129438

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

203

Strona końcowa:

214

Tom:

12

Wydanie:

2

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

blog ; media społecznościowe ; komunikacja marketingowa ; marka

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1213

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Blogi w kreowaniu wizerunku marki 12 maj 2025
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji