Celem artykułu jest przedstawienie blogów jako ważnych obecnie narzędzi komunikacji marketingowej umożliwiających kreowanie wizerunku marek. Cyfryzacja procesów marketingowych sprawiła, iż blogi stały się efektywnym instrumentem komunikacji z otoczeniem. Zarówno blogi prywatne, jak i firmowe opierają się na tworzeniu i udostępnianiu treści. W odróżnieniu od typowego przekazu promocyjnego, blog nie ma charakteru perswazyjnego, a raczej informacyjny, edukacyjny czy rozrywkowy. Blogi wpisując się w model content marketingu, mogą skutecznie wpływać na odbiorców, formując oceny i pozycjonowanie produktów i marek. W artykule skoncentrowano się na blogach prywatnych o różnej tematyce, które z jednej strony jako medium społecznościowe, z drugiej jako narzędzie marketingu szeptanego mogą istotnie wpływać na percepcję i pozycjonowanie marek, budując ich rynkowy wizerunek.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1066 ; doi:10.37055/nsz/129438 ; oai:editorialsystem.com:article-129438
blog ; media społecznościowe ; komunikacja marketingowa ; marka
12 maj 2025
12 maj 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1213
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Blogi w kreowaniu wizerunku marki | 12 maj 2025 |
Harasim Wiesław Dziwulski Jacek Wyrwisz Joanna