Technologia IT, w tym handel elektroniczny b2b, od wielu lat są wykorzystywane w procesie zaopatrzenia przez duże korporacje. Od niedawna zaawansowane narzędzia wspierające zakupy b2b realizowane przez Internet są dostępne również dla mniejszych podmiotów. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania platform zakupowych b2b przez małe i średnie przedsiębiorstwa działające na rynku polskim. Zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania internetowych platform zakupowych przez niewielkie przedsiębiorstwa oraz wady tego rozwiązania.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1141 ; doi:10.37055/nsz/129363 ; oai:editorialsystem.com:article-129363
handel internetowy ; platformy zakupowe ; zaopatrzenie ; aukcje odwrotne
12 maj 2025
12 maj 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1288
Nazwa wydania | Data |
---|---|
BUSINESS-TO-BUSINESS PROCUREMENT MARKETPLACES AS AN INNOVATION OF PROCUREMENT PROCESS OF SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES | 12 maj 2025 |
ŚCISŁO Agnieszka
ŚCISŁO Agnieszka