Obiekt

Tytuł: PLATFORMY ZAKUPOWE BUSINESS-TO-BUSINESS JAKO INNOWACJA PROCESU ZAKUPOWEGO MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

Abstrakt:

Technologia IT, w tym handel elektroniczny b2b, od wielu lat są wykorzystywane w procesie zaopatrzenia przez duże korporacje. Od niedawna zaawansowane narzędzia wspierające zakupy b2b realizowane przez Internet są dostępne również dla mniejszych podmiotów. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania platform zakupowych b2b przez małe i średnie przedsiębiorstwa działające na rynku polskim. Zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania internetowych platform zakupowych przez niewielkie przedsiębiorstwa oraz wady tego rozwiązania.

Data wydania:

2015-12-18

Data wydania elektronicznego:

2015-12-18

Identyfikator:

oai:ribes-88.man.poznan.pl:1141 ; doi:10.37055/nsz/129363 ; oai:editorialsystem.com:article-129363

ISSN elektroniczny:

2719-860X

ISSN drukowany:

1896-9380

Identyfikator wydawcy:

129363

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strona początkowa:

249

Strona końcowa:

260

Tom:

10

Wydanie:

1

Czasopismo:

NSZ

Słowa kluczowe:

handel internetowy ; platformy zakupowe ; zaopatrzenie ; aukcje odwrotne

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 maj 2025

Data dodania obiektu:

12 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1288

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji