Object structure
Title:

BUSINESS-TO-BUSINESS PROCUREMENT MARKETPLACES AS AN INNOVATION OF PROCUREMENT PROCESS OF SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES

Creator:

ŚCISŁO Agnieszka

Abstract:

Technologia IT, w tym handel elektroniczny b2b, od wielu lat są wykorzystywane w procesie zaopatrzenia przez duże korporacje. Od niedawna zaawansowane narzędzia wspierające zakupy b2b realizowane przez Internet są dostępne również dla mniejszych podmiotów. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania platform zakupowych b2b przez małe i średnie przedsiębiorstwa działające na rynku polskim. Zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania internetowych platform zakupowych przez niewielkie przedsiębiorstwa oraz wady tego rozwiązania.

Date issued:

2015-12-18

Electronic Issue Date:

2015-12-18

Identifier:

doi:10.37055/nsz/129363 ; oai:editorialsystem.com:article-129363

Electronic ISSN:

2719-860X

Print ISSN:

1896-9380

Publisher ID:

129363

License:

click here to follow the link

Starting page:

249

Ending page:

260

Volume:

10

Issue:

1

Journal:

NSZ

Keywords:

handel internetowy ; platformy zakupowe ; zaopatrzenie ; aukcje odwrotne

×

Citation

Citation style: