Technologia IT, w tym handel elektroniczny b2b, od wielu lat są wykorzystywane w procesie zaopatrzenia przez duże korporacje. Od niedawna zaawansowane narzędzia wspierające zakupy b2b realizowane przez Internet są dostępne również dla mniejszych podmiotów. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania platform zakupowych b2b przez małe i średnie przedsiębiorstwa działające na rynku polskim. Zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania internetowych platform zakupowych przez niewielkie przedsiębiorstwa oraz wady tego rozwiązania.
oai:ribes-88.man.poznan.pl:1141 ; doi:10.37055/nsz/129363 ; oai:editorialsystem.com:article-129363
handel internetowy ; platformy zakupowe ; zaopatrzenie ; aukcje odwrotne
May 12, 2025
May 12, 2025
0
https://ribes-88.man.poznan.pl/publication/1288
Edition name | Date |
---|---|
BUSINESS-TO-BUSINESS PROCUREMENT MARKETPLACES AS AN INNOVATION OF PROCUREMENT PROCESS OF SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES | May 12, 2025 |
ŚCISŁO Agnieszka
ŚCISŁO Agnieszka